Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2014 m. vasario 21 d., penktadienis

Užgavėnių kaukė

Užgavėnės švenčiamos labai seniai. Šios šventės tikslas - išvyti žiemą, prisišaukti pavasarį. Užgavėnės švenčiamos likus septynioms savaitėms iki Velykų, šiais metais tai bus kovo 4d. Užgavėnės neapsėjamos be blynų, Morės bei persirengėlių. Paprastai kaukės turėdavo seno, negražaus žmogaus bruožų, buvo išryškinama nosis, iškreipiamos retadantės burnos, daromos asimetriškos akys. Tikroji Užgavėnių kaukė gaminama iš medžio žievės, kailio, gyvulių kaukolių, dabar daugiau yra paplitusi papjė mašė technika, bet aš esu tinginė (yra kaip yra :) ir visada ieškau greičiausio būdo :D Tai stokojantiems patirties ir išmonės, manau pravers mano patarimas, kaip greitai ir lengvai pasidaryti Užgavėnių kaukę.
 Jau ir sūnus spėjo pamatuot :) 

Tam mums prireiks:
kočėlo
pailgo kepimo indo (arba dar ko)
ekologiško plastilino (dažiau su kakavos milteliais)
ir vaizduotės :)

Aš ėmiau Tupperware ultra pro kepimo indą, apverčiau ji ir ant dugno pradėjom dėliot atsikišusias detales (sukom kirminukus) - antakius, burną, skruostus, smakrą (kaukės reikėjo vidurinėlei į mokyklą, tai ji ir darbavosi su savo fantazija, aš tik komentavau ir kiek padėjau :).
Aš iškočiojau gabalą tešlos, kad apdengt visą tai (tai ir bus pati kaukė) ir atsargiai, su pirštais apmaigėm išsikišusias detales, o nosį jau prilipdėm atskirai. Viskas, kaukė paruošta, liko ją tik iškept arba išdžiovint.
Aš kepiau, nes orkaitė buvo įšilusi po duonos kepimo, tai pašoviau kaukę maždaug 20-25min 140-150° orkaitę. Iškeptą kaukę galima nudažyt, priklijuoti plaukus...(mūsų kol kas tokia, nes per atostogas dukrai reikėjo padaryt kaukę, o spalvins, dekoruos jie jau mokykloje). Smagios šventės!

P.S. Darydami kaukę, jūs niekada nežinosite koks bus galutinis rezultatas, nes kepant kaukę, ji keičiasi, pučiasi ir dėl to galutinis rezultatas visada būna įdomesnis, linksmesnis.

2 komentarai:

Inga rašė...

Koks Jūsų el.paštas? :) noriu parašyti laiška

nataliuncik rašė...

nataliuncik@yahoo.com

Sekėjai